Administracions

L'alcalde de Palafrugell durà el despatx un matí de cada mes a un barri o nucli

La nova experiència s'estrenarà dimarts vinent al local social del carrer Ample

Fernández hi veu una manera de “trepitjar el carrer” i escoltar els veïns

L'alcalde de Palafrugell, Juli Fernández, traslladarà un dia de cada mes el seu despatx a diferents equipaments públics repartits pel municipi, per escoltar queixes, demandes o suggeriments dels veïns dels diferents barris i els nuclis de Calella, Llafranc, Llofriu i Tamariu. L'experiència, que han anomenat L'alcalde al teu barri, es posarà en pràctica per primer cop dimarts vinent al local social del carrer Ample, on Fernández atendrà els veïns que se li adrecin durant tot el matí. En els pròxims mesos l'alcaldia també visitarà els barris de La Punxa, Mas Mascort, Pi Verd i Vilaseca-Bruguerol, a més dels nuclis urbans.

La mesura ha de servir per complementar les reunions que l'alcalde ja manté periòdicament amb les diferents associacions veïnals i entitats. Per Fernández, “s'ha de trepitjar carrer per saber la realitat del poble i tenir un contacte constant amb els ciutadans”, i conèixer inquietuds per detectar i resoldre problemàtiques.

En els darrers anys l'alcalde de Palafrugell, Juli Fernández ha realitzat diverses actuacions per incrementar el grau de proximitat al ciutadà i d'obrir les portes del consistori a la població.

Les visites als barris se sumen a l'aplicació per a mòbils que es va posar en marxa la primavera de l'any passat, que permet quedar de manera directa amb l'alcalde per fer-hi un cafè i parlar de temes, conèixer el funcionament de l'Ajuntament i les diferents àrees a través d'ell o bé fer arribar demandes de manera directa a l'alcaldia.

LA DATA

07.03.17
el local social
del carrer Ample de Palafrugell serà la seu de la primera jornada de treball de l'alcalde als barris.

LA FRASE

Les visites han de servir per conèixer de prop inquietuds dels veïns i la problemàtica dels diferents barris
Juli Fernández
ALCALDE de palafrugell (PSC)

Un recurs per als no avesats a la tecnologia

L'aplicació per a mòbils ha estat una eina per acostar la figura de l'alcalde a amplis segments del veïnat, però amb el condicionant de tenir accés i nocions de noves tecnologies. Tot i haver habilitat tauletes d'ús públic per fer anar l'app a l'oficina d'atenció al ciutadà i altres equipaments, les trobades presencials són un bon recurs per a la gent gran o per parlar-hi en persona directament.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia