HOQUEI SOBRE PATINS

OK LLIGA

El Noia Freixenet venç i jugarà la copa

Els de Sant Sadurní compleixen el que havien de fer i derroten el Lloret

Encarrila bé el partit però al final pateix per poder guanyar

El Noia Freixenet es va classificar per a la copa fent el que havia de fer, guanyar. El triomf contra el Lloret, però, no va ser fàcil, ja que després de situar-se amb un 3-0, va haver de patir fins al final per aconseguir la victòria, ja que els lloretencs van poder empatar en els darrers segons. Tot i això, l'empat també els hagués classificat per a la copa.

Tots dos equips van sortir a buscar el partit i a defensar les seves possibilitats, els de Sant Sadurní per classificar-se per a la copa i els lloretencs per si els resultats l'acompanyaven i podia ser cap de sèrie de la copa que organitzarà. En el primer minut Francesc Bargalló va enviar una bola al pal, i en el segon va ser Casalí el que va enviar la bola al travesser. El Noia va ser el que va portar més el pes del partit, però el Lloret també va lluitar i en el minut 9 Lladó va enviar una altra bola al pal. En aquests minuts Francesc Bargalló va ser el que va portar la batuta del joc del seu equip i era l'encarregat de tallar les accions dels lloretencs. Una acció seva va significar un pal en el minut 14, que va ser contestat poc després per Marc Tibau, que va enviar una bola al pal pels lloretencs. A sis minuts del descans el Noia es va poder avançar amb una rematada d'Esteller. Després del gol els lloretencs van seguir igual, sense passar a pressionar més.

Només uns segons després de la represa el Noia va fer el segon gol, i uns minuts després va arribar el 3-0. Semblava que el partit estava encarrilat però el Lloret continuava tenint ocasions. Un gol clar dels lloretencs en el minut 34 no va ser concedit pels àrbitres i poc després Puigbí va aturar una falta directa. El gol dels visitants es veia venir i Rodri va fer el 3-1 tot seguit. Els lloretencs van enviar una bola al pal i a tres minuts del final va arribar el 3-2. Cáceres va transformar una falta directa i va donar tranquil·litat a l'equip i als aficionats a dos minuts del final. El partit, però, no havia finalitzat i el darrer minut va ser molt emocionant amb els lloretencs jugant a la desesperada mirant de puntuar. A 42 segons del final Casalí va fer el 4-3, i quan en faltaven 12 els lloretencs van disposar d'una altra falta directa per aconseguir l'empat. El porter local Puigbí, però, va estar molt inspirat, va aturar el llançament de Casalí, va mantenir el triomf del seu equip i va certificar la classificació per a la copa.

NOIA FREIXENET
4
LLORET
3
NOIA FREIXENET:
Puigbí, Cáceres, Jordi Bargalló, Esteller i Mitjans –equip inicial–, Feixas i Del Amor.
LLORET:
Serra, Marc Tibau, Rodri, Casalí i Lladó –equip inicial–; Xavier González, Martos i Crespo.
GOLS:
1-0 (19') Esteller. 2-0 (26') Feixas. 3-0 (28') Del Amor. 3-1 (38') Rodri. 3-2 (47') Casalí. 4-2 (48') Cáceres, de falta directa. 4-3 (50') Casalí.
ÀRBITRES:
Delfa i López.
T.B.:
Casalí.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.