Citroën converteix la instal·lació pionera a Girona de Garatge Andreu en el seu referent de marca a Europa

El director general va visitar ahir el nou espai i va destacar l'esforç inversor

Les noves instal·lacions a Girona de Garatge Andreu, de 25.000 m², que es van inaugurar l'octubre de l'any passat, estan emplaçades a la sortida de l'autopista, davant el Gros Mercat, i han permès agrupar tres marques en un mateix espai. Aquestes instal·lacions són les primeres d'Europa amb la nova imatge corporativa i la nova filosofia d'atenció al client de Citroën. A banda de les modificacions en l'estètica i l'arquitectura, que té com a objectiu ser el màxim d'acollidora possible, la nova imatge significa una distribució interna en què es valora com a fonamental el recorregut al client per oferir-li un millor servei.

El director general de Citroën, Alfredo Vila, va remarcar que Garatge Andreu és ara com a ara «una referència» per a la marca i va destacar l'esforç inversor que ha fet l'empresa. «A Garatge Andreu no es venen només cotxes Citroën, sinó l'esperit de Citroën», va manifestar. Altres concessionaris a l'Estat espanyol ja estan aplicant el mateix model, que es vol anar estenent als punts de venda. «Vull agrair a la família Andreu la seva fidelitat, confiança i esforç; ha fet una inversió molt important en un moment complicat i el resultat són unes instal·lacions impressionants», va destacar Vila.

El director general de Garatge Andreu, Jan Andreu, va explicar que l'empresa se sent orgullosa de ser «els pilots de la nova imatge de Citroën». Una de les novetats que ofereixen les noves instal·lacions és que la recepció del taller de reparacions està a la mateixa sala que l'exposició de vehicles nous, un fet que el director general de Garatge Andreu valora de manera molt positiva.

Reinventar-se

El director general de Citroën, Alfredo Vila, va destacar la importància de la innovació i la reinvenció en un moment com l'actual de crisi econòmica. «Volem donar nous valors als nostres productes, però també a la marca», va indicar. Vila va anunciar que hi ha un pressupost d'ajuts per a la transformació dels concessionaris, variable en funció de cada cas, i va explicar que l'objectiu de Citroën és fer l'aposta per nous productes i també noves línies de servei. Vila va informar que Citroën ha guanyat quota de mercat i que aquest any seguirà treballant per incorporar nous models i atendre les demandes dels clients. El director general de Citroën confia a superar amb bons resultats aquest any, que també es presenta difícil pel sector, per la crisi econòmica i la baixada generalitzada del consum.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.