Comunicació

La Xarxa emetrà tres programes d'Icat.cat

La Xarxa –marca actual de l'antiga COM Ràdio– completa els buits deixats a la graella arran de la supressió dels espais fets amb productores, amb un acord amb Catalunya Ràdio per emetre tres programes d'Icat.cat: DeliCatessen, Independents i Cabaret elèctric. La Xarxa va posar en marxa dimarts la nova graella, però quedaven pendents tres franges del cap de setmana.

Concretament, DeliCatessen, la selecció musical d'Albert Puig que ja s'emet per ràdio a Catalunya Ràdio les nits de dissabte a diumenge, s'oferirà a la Xarxa els diumenges de tres a quatre de la tarda, i substituirà l'espai de ciència Sapiència de Mònica López. En la mateixa franja però de dissabte –fins ara ocupada per l'espai d'emprenedoria Empenta de Pau García-Milà i Jordi Collell–, ara s'emetrà Independents, el programa de pop-rock independent presentat per Josep Martín. Pel que fa a Cabaret elèctric, el magazín nocturn cultural d'Icat.cat amb Montse Virgili, es podrà escoltar a la Xarxa de dotze a una de la nit de dissabte a diumenge.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.