Comunicació

ètica

Promouen un segell ètic dels mitjans

El Consell de la Informació de Catalunya (CIC) ha creat un segell de compromís ètic pioner a l'Estat per acreditar les bones pràctiques dels mitjans de comunicació, que es podran adherir a aquesta garantia de “prestigi”, va anunciar dimarts la fins ara presidenta del CIC, Llúcia Oliva. En roda de premsa, Oliva va celebrar que aquest pas “reafirma una autoregulació dels mitjans de comunicació catalans”, que han estat els primers a l'Estat espanyol a aplicar aquesta pràctica, va subratllar. En els últims 15 anys el CIC ha tramitat 600 queixes de ciutadans que creuen que s'ha vulnerat el codi ètic. L'acte també va servir per presentar el nou president del CIC, Roger Jiménez.

redacció

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.