Els comerços de la Unió de Botiguers de Mataró tindran una targeta per fidelitzar els clients i fer-los promocions
Els comerciants associats a la Unió de Botiguers de Mataró compartiran una mateixa targeta de compra per aconseguir fidelitzar els clients i oferir-los promocions, regals, descomptes i sortejos. La iniciativa, que ha de servir per enfortir el comerç local, neix d'un acord amb l'entitat comercial i «la Caixa», que a més té el suport de l'Ajuntament de Mataró.
A banda de portar el nom de la ciutat, el president de la Unió de Botiguers, Jordi Vallcorba, va destacar ahir, durant la presentació de la nova targeta, que davant dels nous escenaris comercials, com ara la crisi econòmica que també afecta el sector i l'arribada dels grans magatzems d'El Corte Inglés, el projecte s'ha de convertir en una eina per fer més competitiu el teixit comercial urbà i animar el consum. «A banda d'aconseguir fidelitzar els clients i dinamitzar i cohesionar el sector, la targeta obre un seguit de possibilitats de valor afegit que la fan diferent i singular», va assenyalar Vallcorba.
Tot i servir per pagar les compres que es facin als comerços adherits, l'objectiu també és aconseguir que es converteixi en una «targeta de ciutat» i que incorpori de manera progressiva nous serveis adreçats als ciutadans, com ara poder accedir a museus, cinemes, al teatre, a esdeveniments esportius i fins i tot poder pujar a l'autobús. Per part de l'Ajuntament, la regidora de Promoció Econòmica, Alícia Romero, i l'alcalde, Joan Antoni Baron, van destacar d'una banda l'aposta que fa la Unió de Botiguers per «innovar en temps difícils» i, de l'altra, el fet de fer-ho d'una manera estratègica «per situar Mataró com a capital comercial».
La targeta és gratuïta i es podrà aconseguir tant als comerços associats com a les oficines de l'entitat financera, i juntament amb les promocions està previst que pugui començar a funcionar en un termini de tres mesos.