El pioner es renova
Dos anys i mig després del llançament de l’ID.3, Volkswagen en presenta un redisseny atractiu
El setembre del 2020, el Volkswagen ID.3 va ser el primer membre de la família ID de la companyia alemanya, la submarca que n’identifica els models elèctrics de bateria. Han passat poc més de dos anys i mig, i VW ha presentat un redisseny de l’ID.3, una posada al dia completa en què la marca s’ha guiat pels suggeriments dels usuaris. Així doncs, la segona generació del model compacte elèctric té una línia exterior més refinada i esportiva, i nous colors; nova pantalla de 12 polzades i més qualitat percebuda en l’interior, on ara es fan servir plàstics tous i materials sostenibles, i sistemes d’assistència i confort d’última generació.
Ara com ara, el nou ID.3 està disponible amb una bateria de 58 kWh i una de 77, totes dues combinades amb un motor elèctric de 204 CV. L’autonomia respectiva homologada és de 425 quilòmetres i 556. A més, el nou programari de l’ID.3 en millora el rendiment i li permet rebre actualitzacions en línia. El cotxe incorpora també un planificador de rutes intel·ligent de vehicles elèctrics, que calcula les aturades de càrrega de la manera més eficient possible i que resulta força útil en viatges llargs.
ID. 2all, l’elèctric per a tothom
El nou ID.3 és un dels deu elèctrics que Volkswagen llançarà d’aquí al 2026. Un altre serà el model basat en el prototip acabat de presentar ID. 2all, la versió de sèrie del qual arribarà el 2025. Aquest model es fabricarà en exclusiva a la planta de Seat a Martorell, i estrenarà la nova plataforma MEB Entry, de tracció al davant. El nom del prototip vol dir “ID per a tothom”, per remarcar que aquest cotxe tindrà un preu d’entrada per sota de 25.000 euros, i fins a 450 quilòmetres d’autonomia. La marca assegura que oferirà tant d’espai com un Golf i serà tan assequible com un Polo.
volkswagen id.3
CARROSSERIA:
MOTOR:
TRANSMISSIÓ:
PREU: