Canals

Llegenda viva

Amb l’arribada de la nova Honda XL 750 Transalp, el turisme d’aventura torna a tenir la seva icona

El retorn de la cèlebre denominació Transalp és una de les grans novetats de Honda –i, de retruc, del mercat de la moto– del 2023. L’evocador nom Transalp torna aquesta primavera reencarnat en la XL 750 Transalp, una moto Adventure de mida mitjana i totalment nova. L’esperit Transalp es concreta en una moto dissenyada per trobar-se a gust en qualsevol circumstància, sigui un desplaçament urbà en hora punta, sigui un llarg viatge, ara circulant sobre una pista, ara coronant un coll de muntanya. “Per anar per la ciutat o pel món, la Transalp està preparada”, emfasitzen els tècnics de Honda.

El cor de la nova Transalp és un motor bicilíndric en paral·lel, de 755 cc, totalment nou. La versió Full Power té una potència de 95,5 CV, i també n’hi ha una d’adaptada per al carnet A2, limitada a 47 CV. L’ajustament refinat de l’accelerador electrònic orienta el caràcter de la moto cap al turisme i el confort. L’accelerador electrònic també permet escollir entre 5 modes de conducció, 4 de preestablerts i un cinquè (User) per tal que el conductor determini la seva combinació preferida de potència, fre motor, ABS i control de tracció Honda Selectable Torque Control, amb Anti Wheelie integrat.

El disseny de la Transalp transmet aquesta imatge inconfusible de turisme d’aventura. L’aspecte general és elegant, senzill i net. El carenat i el parabrisa protegeixen contra el vent sense fer gaire embalum. El resultat és una moto amb una gran maniobrabilitat, lleugera, àgil i que inspira confiança. I amb l’última tecnologia, com la pantalla TFT de 5” a color i els llums de led. La nova Transalp està disponible en tres opcions de color, incloent-hi la tricolor Blanc Ross, que fa una picada d’ullet a la XL 600V Transalp original del 1987.

HONDA XL 750 TRANSALP

BASTIDOR:

D’acer, tipus diamant, basculant Pro-Link

MOTOR:

Bicilíndric en paral·lel de 755 cc, gasolina

TRANSMISSIÓ:

Canvi convencional de 6 marxes

PREU:

A partir de 10.500 euros

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia