Sense - Avui

The Brandery substituirà el Bread&Butter

Moda

Barcelona seguirà tenint una gran fira de moda urbana contemporània, The Brandery, que acollirà les millors marques i projectaran la marca de la ciutat al món, segons ha anunciat avui l'alcalde de la ciutat, Jordi Hereu, durant la presentació del certamen.

The Brandery, nascuda gràcies a Fira de Barcelona i l'Ajuntament, ocuparà l'espai deixat pel Bread&Butter, que va marxar a Berlín després de quatre anys de presència a la ciutat, "una pèrdua que s'ha convertit en una gran oportunitat per a la ciutat", en paraules d'Hereu.

El director d'expansió de la Fira i nou responsable del certamen, Pere Camprubí, ha explicat que la primera edició serà del 7 al 9 de juliol i tindrà entre 250 i 300 expositors, 30 dels quals de firmes internacionals molt potents i amb capacitat de convocatòria, que s'esperen uns 10.000 visitants i que "hi seran totes les marques que els visitants vulguin trobar".

En l'organització d'aquesta fira de moda urbana, "en què ja no tindrà lloc el Bread&Butter, encara que vulgui tornar", segons Camprubí, s'ha treballat des de finals de gener amb fabricants, detallistes, comerciants, empreses del sector de la moda, el disseny i persones que aportin al saló tot el que necessita.

Custo Barcelona, G-Star, Nike, Tommy Hilfiger, Armand Basi i Levi's són algunes de les marques que hi seran presents, encara que fins d'aquí a dos mesos no es donarà la relació dels participants.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.