Administracions

SANT CUGAT

Tots els tràmits del padró es poden fer per Internet

Des d'ara tots els tràmits relacionats amb el padró municipal de Sant Cugat ja es poden fer a través d'Internet. El regidor d'Innovació i Comunicació, Jordi Puigneró, va explicar ahir que Sant Cugat es converteix així en una ciutat pionera en permetre aquest tràmit de forma telemàtica, un pas per transformar l'ajuntament “en una administració del segle XXI”.

Segons Puigneró, el 38 per cent dels tràmits presencials fets a l'oficina d'atenció ciutadana (OAC) estan relacionats amb el padró. Dels 61.506 tràmits fets el 2010 a l'OAC, el 25% van ser per obtenir un volant d'empadronament, un 8,2% per donar-se d'alta al padró i un 4,8% per modificar les dades del padró. Fins ara, els serveis vinculats al padró a través d'Internet eren l'obtenció d'un volant d'empadronament o un certificat d'empadronament històric.

Per poder fer ús d'aquests serveis telemàtics, els ciutadans han de disposar del DNI electrònic o de la signatura electrònica de l'Idecat. Els tràmits, a més de poder-se fer des de casa, també es poden fer des del quiosc d'informació multimèdia del vestíbul de l'ajuntament o dels instal·lats a les places Lluís Millet, Quatre Cantons, Victòria dels Àngels i Octavià.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.