Canals

Simplificació en positiu

Hyundai ha elevat el nivell del Santa Fe, ara dotat del nou motor 2.2 CRDI i amb un únic i ben dotat nivell d'equipament, tracció total i set places. El que es pot triar és el canvi, manual o automàtic

Amb el Santa Fe, Hyundai té un tot terreny capaç de rivalitzar amb models similars però inscrits dins la categoria premium. Més encara després de la posada al dia que li ha fet la marca coreana, la qual ha comportat una simplificació de la gamma. Ara queda estructurada en només un motor, un sol nivell d'equipament, tracció total i set places. A l'hora d'escollir, l'únic plantejament possible és el canvi manual o l'automàtic; res més que això.

Els retocs cosmètics a l'exterior són mínims, igual que dins l'habitacle. Ara bé, com que el nivell d'acabats elegit és l'Style, l'equipament de sèrie ha anat a més i entre molts altres elements inclou climatitzador de tres zones, llums de xenó i autoanivellament de la suspensió.

Juntament amb l'increment de dotació, Hyundai també ha prioritzat l'apartat mecànic. El nou motor turbodièsel 2.2 CRDI n'és una bona mostra, igual com el compacte i lleuger canvi automàtic de sis marxes dissenyat per la mateixa marca.

MOTOR: 2.199 cc. 4 cilindres/16 V. Injecció directa common rail i turbo de geometria variable. POTÈNCIA: 197 CV a 3.800 rpm. PARELL: 421 Nm a 1.800 rpm. CANVI: Manual o automàtic, 6 marxes. TRACCIÓ: Total. SUSPENSIONS: McPherson/Multibraç. FRENS: Discos ventilats/Discos massissos. LLARGADA, AMPLADA I ALTURA: 4,660/1,890/1,760 m. PES: 2.570 kg. DE 0 A 100 KM/HORA: 9,8* segons. VELOCITAT MÀXIMA: 190 km/hora. CONSUM MITJÀ: 6,8* l/100 km. EMISSIONS DE CO2: 176* g/km. PREU: 35.700 euros (manual) i 39.500 euros (automàtic). (*) amb canvi manual.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.