Més diversitat
Sense restar-li cap ni un dels atributs d'esportivitat que li són tan propis, Seat ha incrementat la gamma del León FR afegint-li versions amb potència més continguda i preu més assequible
Els que s'havien fixat en el Seat León FR però no els convencia el preu o les altes potències dels dos únics motors que configuraven la gamma (2.0 TSI i 2.0 TDI 170) trobaran encertada la decisió de Seat, que sense variar gens el concepte original del León FR el fa ser més diversificat i més assequible. La solució ha estat no tocar absolutament res d'allò que forma part intrínseca del caràcter FR –suspensions més rígides, carrosseria més baixa, diferencial XDS, frens més dimensionats, etc.– i que es tradueix en agilitat, precisió i prestacions, i afegir dos nous motors TSI de gasolina (1.4 i 1.8) i un turbodièsel 2.0 TDI de 140 CV. Aquest últim i l'1.8 TSI es poden triar amb canvi manual de sis marxes o automàtic DSG (1.700 euros més), que en el cas del propulsor de gasolina és de set relacions i forma un conjunt que, tal com vam poder comprovar en la presentació de la nova gamma FR, és un encert absolut.
La diversificació no fa perdre personalitat al Seat León FR, que és de bon distingir per la graella frontal i para-xocs, miralls platejats, llandes d'aliatge i, ara, els llums de LED posteriors. Dins l'habitacle, el climatitzador dual, el volant FR i els seients de tall esportiu formen part de l'equipament de sèrie. I per a qui vulgui distingir-se, Seat proposa opcionalment unes vistoses combinacions per a la tapisseria o el nou sistema de navegació, més complet en les seves funcions. Pel que fa a la seguretat, els airbags frontals, laterals i de cortina, el control d'estabilitat i el sistema XDS són de sèrie en tota la gamma.