VW Polo Blue GT, bones prestacions i baix consum
Són 140 CV, 250 Nm a 1.500 rpm, un consum de només 4,6 litres de gasolina cada 100 km i 105 g/km de CO2 si es disposa del canvi DSG de 7 marxes (opcional). Aquestes són les credencials del Polo Blue GT, el primer cotxe de Volkswagen que incorpora el sistema de gestió activa dels cilindres ACT. Això vol dir que al motor 1.4 TSI se li desconnecten automàticament els cilindres segon i tercer sempre que les condicions ho permetin, amb la qual cosa el consum de combustible baixa 0,4 litres/100 km de mitjana i fins a un litre rodant a una velocitat constant de 50 km/h en tercera marxa o quarta. El VW Polo Blue GT es començarà a vendre l'últim trimestre d'aquest any i dins la gamma d'aquest model se situarà entre l'1.2 TSI (105 CV) i el GTI (180 CV). El seu aspecte respondrà a la sigla GT, amb xassís rebaixat, llandes de 17 polzades, estreps laterals i difusor posterior. I, per descomptat, disposarà del diferencial electrònic XDS.