L'híbrid esportiu de Honda

Aquest és el cupè CR-Z, que Honda ha presentat com a primícia mundial al Saló de Detroit i ho repetirà, a Europa, el mes de març en el de Ginebra. Es tracta d'un esportiu híbrid que estrena un motor de gasolina 1.5 i-VTEC assistit pel sistema de propulsió elèctrica IMA. Els 124 CV que rendeix aquest conjunt són la mateixa potència del propulsor 1.8 del Honda Civic, però amb un consum mitjà de 5 litres de gasolina cada 100 km i una disminució de fins a 117 g/km de les emissions de CO2, 35 grams menys. A més, el motor elèctric possibilita la màxima entrega del parell a només 1.500 rpm, un règim inusualment baix per a un motor atmosfèric. El conjunt motriu el complementa una caixa de canvis de sis marxes. El Honda CR-Z va equipat amb un sistema que permet triar entre tres modes de conducció i intervé en paràmetres com ara la resposta de l'accelerador, la direcció, el control de les temperatures o l'assistència procedent del sistema IMA. En la versió europea, els seients posteriors seran abatibles.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.