La Beta Enduro RR 4T, ara amb motors propis

Feia temps que els aficionats a les motos d'enduro esperaven l'arribada de les Beta del 2010, tant pel seu disseny i l'acurada qualitat de materials com, sobretot, per saber com respondrien els nous motors de la marca italiana, que durant força temps havia equipat propulsors subministrats per KTM. Un capítol que ja ha passat a la història, perquè les noves Enduro RR de 4 temps i 400, 450 i 520 cc disposen de motors propis de Beta, més lleugers i estrets que els anteriors. L'alimentació s'ha confiat a un carburador Keihin, i les culates i les tapes dels càrters són de magnesi, amb l'objectiu que el pes de tot el conjunt sigui d'allò més contingut.

Pel que fa a la part de cicle, també ha estat construït un nou xassís, més lleuger que els de les anteriors versions i amb una nova geometria de la zona de la pipa de direcció, que fa que la moto entri més fàcilment en angles tancats. Quant a equipament, se segueix confiant en la reconeguda suspensió Marzocchi Shiver de 45 mm al davant, en l'amortidor posterior de Sachs i en la frenada firmada per Nissin, amb discos lobulats a tots dos eixos. Els preus d'aquestes noves i poderoses motos van dels 8.062 euros de l'RR Enduro de 400 cc als 8.120 euros de la de 520 cc.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.