ASX, genètica Mitsubishi

Mitsubishi inicia aquest mes la comercialització de l'ASX, model d'aspecte poderós amb què la marca japonesa s'ha proposat plantar cara a les actuals referències del segment dels crossover compactes. El Mitsubishi ASX estrena el motor 1.8 turbodièsel amb bloc d'alumini, turbo de geometria variable i control electrònic de l'altura variable de les vàlvules. Rendeix 150 CV i 300 Nm, mentre que la mitjana de consum de gasoil és de 5,5 litres/100 km (5,7 amb tracció total) i les emissions de CO2, de 127 g/km (132 en el cas del 4x4). En aquests valors també intervenen el sistema d'engegada i aturada automàtiques del motor, la regeneració de l'energia de les frenades i els pneumàtics de baixa resistència al fregament.

El Mitsubishi ASX està disponible amb tracció davantera o total, dues definicions d'acabat (Motion i Kaiteki) i preus des de 24.150 euros. L'equipament de sèrie és molt complet. Inclou 7 airbags, controls d'estabilitat i d'assistència en pujades, llums de xenó, climatitzador, sensors de pluja i d'encesa dels llums, Bluetooth amb comandaments al volant, etc. En les versions Kaiteki la tapisseria és de cuir, els seients davanters són calefactables i el del conductor, ajustable elèctricament. I les versions amb tracció total també inclouen sostre panoràmic.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.