Canals

Ciutadà i molt complet

SYM incorpora el versàtil, senzill, econòmic i resolutiu Jet-4 al competit segment dels escúters urbans de 125 cc

SYM s'ha anat con­so­li­dant al mer­cat esta­tal amb unes motos que han demos­trat un fun­ci­o­na­ment enve­ja­ble amb d'un cost econòmic d'allò més con­tin­gut. I amb l'escúter urbà Jet-4 125, la marca taiwa­nesa segueix afi­nant en la seva inno­vació pro­duc­tiva. Les línies de la car­ros­se­ria –amb el fron­tal agres­siu i una zona poste­rior més sòbria– són espor­ti­ves i d'aque­lles que tant poden agra­dar a la gent jove com a un públic més adult. I si ens refe­rim a les seves dimen­si­ons, són d'allò més com­pac­tes per acon­se­guir reduir el pes, gua­nyar agi­li­tat i, en defi­ni­tiva, poder moure's amb efec­ti­vi­tat entre el trànsit urbà, per dens que sigui. Aquest és el segell més pre­uat del Jet-4 125, jun­ta­ment amb la seva faci­li­tat de con­ducció i l'àmplia capa­ci­tat d'emma­gat­ze­matge, gràcies al nota­ble cofre de sota el seient i la guan­tera –tan­cada amb clau– situ­ada en la zona davan­tera.

A tot això, s'hi poden afe­gir la pla­ta­forma plana per als peus, els estreps retràctils i la gra­e­lla poste­rior, per tal que, en cas de des­plaçar-se amb acom­pa­nyant, aquest se senti ben sub­jec­tat. I pel que fa al motor, el més des­ta­cat és la seva robus­tesa. Tot i dis­po­sar de refri­ge­ració per aire, ren­deix una potència de gai­rebé nou cavalls i incor­pora trac­ta­ment ceràmic, amb la qual cosa l'afec­ten molt menys els can­vis brus­cos de tem­pe­ra­tura.

MOTOR:
Monocilíndric. 124,6 cc. 4 temps.
POTÈNCIA:
8,7 CV a 7.500 rpm.
PARELL:
8,6 Nm a 7.000 rpm.
ALIMENTACIÓ:
Carburador.
ENGEGADA:
Elèctrica.
CANVI:
Embragatge automàtic.
SUSPENSIONS:
Forquilla convencional / Monoamortidor.
FRENS:
Disc 226 mm / Tambor 130 mm.
LLARGADA:
1,900 m.
DISTÀNCIA ENTRE EIXOS:
1,330 m.
PES:
113 kg.
PREU:
1.499 euros.

Per damunt de tot, pràctic

Les formes compactes, bona posició de conducció i amplitud del seient, fan còmode i alhora dinàmic el Jet 4-125. Els comandaments estan ben situats i ofereixen un bon tacte, igual com les suspensions i els frens. I com que pesa poc, és de bon maniobrar en angles reduïts i quan se l'aparca. El xassís destaca per capacitat de moviments, bona estabilitat i excel·lent rigidesa. I les bones aptituds del motor, que respon amb dolçor, progressivitat i bona empenta, l'autoritzen a sortir de la ciutat, malgrat la carrosseria minimalista i, sobretot quan fa mal temps, l'absència d'una pantalla de certes dimensions.

La qualitat hi és

SYM ha anat aconseguint un nivell d'acabats òptim i de bon percebre. Exigència del temps actuals i conseqüència de la competència que hi ha. Ja se sap que determinats detalls que abans es deixaven de banda ara esdevenen importants.

Amb antirobatori

Una de les apostes de la marca taiwanesa en els seus models dels últims anys, el sistema antirobatori situat sota del seient, es manté en aquest model. No cal dir que és una opció ideal si aquest escúter s'ha de passar moltes hores al carrer.

Visibilitat òptima

En horari diürn, la manca d'una pantalla davantera li proporciona una visibilitat envejable. I en conducció nocturna, el Jet-4 125 també mereix una nota ben alta, ja que disposa d'un doble far Multiconvex de gran rendiment.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.