Funcionalitat a la taiwanesa
Kymco té en el Super Dink 125i un maxiescúter de gran rendiment i ben preparat per a la vida diària, gràcies a la seva comoditat i versatilitat
El Kymco Super Dink 125i és ja tot un referent en el segment dels maxiescúters del quart de litre i un dels més destacats en l'extensa gamma de la firma taiwanesa. Ofereix una gran funcionalitat a un preu relativament contingut i un rendiment realment excepcional, dins i fora de la ciutat. La posició de conducció és molt i molt còmoda. L'ampli seient amb suport lumbar, la bona col·locació de les cames i un angle molt correcte per als braços, fruit d'un manillar amb les puntes caigudes i manetes de fre ajustables, faciliten una postura força neutra. Tot això sense restar gens ni mica de control, perquè tot i que el cos no queda molt avançat per carregar pes sobre l'eix davanter, això queda compensat pel baix centre de gravetat, amb el dipòsit de gasolina sota els peus.
A més del reclam visual i encertat disseny, la carrosseria protegeix molt bé. L'àmplia pantalla i l'arc davanter són els responsables d'aquesta excel·lència aerodinàmica. I el xassís presenta un gran equilibri entre maniobrabilitat i estabilitat. Atorga varietat i rapidesa de moviments dins la ciutat i equilibri a bona velocitat en vies interurbanes. Els frens tenen rendiment esportiu, a vegades amb un tacte un pèl sec a la roda del davant a baixa velocitat, però amb resposta molt eficient i sense moviments estranys en frenades brusques a un ritme més viu.
El caràcter just per a un maxiescúter
El motor del Super Dink 125i se situa en el llindar màxim de potència que permet que aquest maxiescúter sigui conduït pels posseïdors del carnet de cotxe. Els 15 CV a 9.000 rpm que revela en la seva fitxa tècnica ja deixen entreveure que es tracta d'un propulsor alegre, que ofereix una bona capacitat de sobrerègim i que fora de l'àrea urbana permet circular a una bona velocitat de creuer (arriba als 118 km/h de punta) en vies interurbanes. La seva arrencada no és de les més poderoses del segment. Ve definida per un variador automàtic que anteposa una linealitat que reverteix en un comportament molt progressiu, a fi i efecte que la conducció sigui sempre còmoda i sense fluctuacions. La injecció electrònica té cura de mantenir regulats els nivells de consum (combinat de 3,4 l/100 km) i emissions i, alhora, d'oferir una suavitat de funcionament superior respecte de l'anterior versió alimentada per carburador.
Equipat al màxim
Tot i ser un escúter de preu contingut, el Super Dink 125i disposa de presa de corrent per poder recarregar elements electrònics. També té manetes de fre regulables i un cofre on hi caben sense dificultat dos cascos integrals.
Veure-hi a la nit
El doble far davanter amb doble òptica halògena i el·lipsoïdal, denominat Eagle's Eyelike, no només dóna personalitat a aquest maxiescúter, sinó que també ofereix una il·luminació magnífica quan cal circular de nit en vies amb poca llum.
El toc esportiu
El motor d'aquest maxiescúter de Kymco és sobri, suau i progressiu. Però també té en la seva remor i sonoritat aquell punt correcte d'esportivitat. Un bon recurs amb què la seva conducció sempre esdevé un xic més alegre i dinàmica.