Adaptat als temps actuals
Sense renunciar a cap dels seus valors de tot terreny per excel·lència, el Jeep Wrangler es posa al dia amb un nou motor 2.8 turbodièsel més potent i eficient i un increment notable de l'equipament
Més enllà de la cilindrada, ben poques comparacions admet l'anterior motor turbodièsel 2.8 del Jeep Wrangler respecte del que aquesta icona dels vehicles tot terreny –amb tracció total permanent, marxes reductores i absolutament capaç de sortir-se'n de les situacions més adverses– incorpora des del mes passat. I és que tant en l'increment de potència com en l'estalvi de gasoil el valor és del 13%, un punt per sota de la reducció de CO2 emès. Avantatges derivats de la injecció common rail, el turbo de geometria variable i el sistema Start/Stop (associat al canvi manual), als quals s'afegeixen la superior finesa de funcionament i la disminució del soroll. I per als que volen una conducció més tranquil·la, el Wrangler té ara una solvent transmissió automàtica.
Però el nou Jeep Wrangler no es limita només a això, sinó que també ha fet un gran pas endavant en qualitat de presentació i equipament. Davantal i quadre d'instruments redissenyats i d'aspecte més modern, i diferents astúcies per millorar el confort –des del climatitzador automàtic i el volant multifunció fins als seients calefactables– fan sentir-se força més a gust dins l'habitacle d'aquest model que es comercialitza amb carrosseries de dues i quatre portes (amb una diferència de preu d'uns 2.400 euros) i diferents tipus de sostres, segons els gustos i les necessitats.