Canals

Germans bessons

Resultat del projecte conjunt entre Toyota i Subaru són aquests dos preciosos cupès dels quals, perquè es vagi fent boca, les dues marques japoneses n'han començat a difondre dades. El Subaru es denomina BRZ i el tindrem al mercat aquesta primavera, mentre que el Toyota, identificat amb la suggeridora sigla GT 86, arribarà a l'estiu. Ambdós responen al concepte més pur de cupè esportiu. Carrosseria compacta (4,24 metres de llargada per 1,77 d'amplada i només 1,30 d'altura), motor davanter i tracció a l'eix posterior mitjançant un diferencial de lliscament limitat, centre de gravetat molt baix i posició de conducció endarrerida en una configuració interior 2+2.

Sota el capó davanter hi ha un motor de gasolina de 1.998 cc, amb els quatre cilindres en posició horitzontal boxer (tecnologia típica de Subaru) i injecció directa D-4S de Toyota. Traduït a xifres, són 200 CV a 7.000 rpm i 205 Nm a 6.600 rpm per a un pes de 1.220 quilos i distribuïts a través d'una transmissió de sis marxes manual o automàtica, segons preferències. Les suspensions són McPherson al davant i de doble triangle posterior; i els frens, de discos ventilats a les quatre rodes.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.