Estrena mundial del primer cotxe totalment elèctric de Volkswagen
Volkswagen es va proposar donar la imatge més ecològica possible i va reservar per al Saló de Barcelona la presentació mundial de l'e-Up!, el primer cotxe totalment elèctric de la marca alemanya. El caràcter eminentment urbà d'aquest diminut model de quatre places queda reforçat amb aquesta versió amb motor elèctric de 82 CV, que necessita només mitja hora per recarregar el 80% de la reserva d'energia i té una autonomia de 150 km. Juntament amb l'e-Up!, Volkswagen va exhibir la versió híbrida del Jetta (170 CV i 4,1 litres de mitjana de consum) i el prototip XL1, també híbrid, d'espectacular aerodinàmica i que gasta menys d'un litre de combustible cada 100 km.
I com que la marca alemanya domina el mundial de ral·lis amb el Polo R WRC, què podia fer millor que ambientar el seu estand amb la rèplica d'aquest cotxe? Va equipat amb un motor 2.0 TSI de 220 CV i es vendrà en una sèrie limitada a 2.500 unitats, totes numerades. Carlos Sainz, present a l'acte, en va dir meravelles.
Volkswagen es va proposar donar la imatge més ecològica possible i va reservar per al Saló de Barcelona la presentació mundial de l'e-Up!, el primer cotxe totalment elèctric de la marca alemanya. El caràcter eminentment urbà d'aquest diminut model de quatre places queda reforçat amb aquesta versió amb motor elèctric de 82 CV, que necessita només mitja hora per recarregar el 80% de la reserva d'energia i té una autonomia de 150 km. Juntament amb l'e-Up!, Volkswagen va exhibir la versió híbrida del Jetta (170 CV i 4,1 litres de mitjana de consum) i el prototip XL1, també híbrid, d'espectacular aerodinàmica i que gasta menys d'un litre de combustible cada 100 km.
I com que la marca alemanya domina el mundial de ral·lis amb el Polo R WRC, què podia fer millor que ambientar el seu estand amb la rèplica d'aquest cotxe? Va equipat amb un motor 2.0 TSI de 220 CV i es vendrà en una sèrie limitada a 2.500 unitats, totes numerades. Carlos Sainz, present a l'acte, en va dir meravelles.