Kawasaki Z800, quina fera!
Canvi radical en la nissaga Z de Kawasaki. I és que els dissenyadors de la Z800 han tingut tota la llibertat a l'hora de dissenyar el motor i el xassís i diferenciar-la de la seva antecessora, la popular Z750. Només cal fixar-se en la part frontal per percebre inequívocament un esperit agressiu que es manté tant en la visió lateral com en l'estreta cua. El motor, de quatre cilindres i 806 cc, disposa d'un nou sistema d'injecció electrònica l'efecte del qual es nota en tota la corba de potència, mentre que tant l'admissió com l'escapament desplacen cap avall la zona de parell màxim, amb els beneficis que això comporta en facilitat de conducció. El xassís agafa com a referència el de la Z750R, al qual se li ha acoblat un subxassís d'alumini que, entre altres coses, ha permès reduir l'amplada del bastidor i guanyar més rigidesa. L'amortidor posterior ha canviat de posició i els discos de fre tenen un centímetre més de diàmetre.