Canals

Honda CB500F i CBR500R, com dues gotes d'aigua

En pàgines anteriors hem vist la Honda CB500X, model de la família presentada aquest mes al saló de la moto de Milà i integrada també per les CB500F i CBR500R . A diferència de la 500X, que té unes quantes particularitats, les F i R s'assemblen com dues gotes d'aigua i ho comparteixen absolutament tot, no només el motor bicilíndric de 471 cc, la transmissió de sis marxes, el xassís i els frens, sinó també la llargada (2,075 m), la distància entre eixos (1,410 m), l'altura del seient (79 cm), la forma i capacitat del dipòsit (15,7 litres) i l'ajustament de les suspensions. Les úniques diferències són en l'alçada lliure respecte del sòl –1,5 cm més en la 500F– i, no cal dir-ho, en l'estètica. La CBR500R és la tradicional esportiva de carretera, i d'aquí prové la lletra R del nom, mentre que la F és l'opció per als que prefereixen la discreció d'una naked.

En pàgines anteriors hem vist la Honda CB500X, model de la família presentada aquest mes al saló de la moto de Milà i integrada també per les CB500F i CBR500R . A diferència de la 500X, que té unes quantes particularitats, les F i R s'assemblen com dues gotes d'aigua i ho comparteixen absolutament tot, no només el motor bicilíndric de 471 cc, la transmissió de sis marxes, el xassís i els frens, sinó també la llargada (2,075 m), la distància entre eixos (1,410 m), l'altura del seient (79 cm), la forma i capacitat del dipòsit (15,7 litres) i l'ajustament de les suspensions. Les úniques diferències són en l'alçada lliure respecte del sòl –1,5 cm més en la 500F– i, no cal dir-ho, en l'estètica. La CBR500R és la tradicional esportiva de carretera, i d'aquí prové la lletra R del nom, mentre que la F és l'opció per als que prefereixen la discreció d'una naked.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.