Sense - Avui
La primera edició de la fira The Brandery tanca amb 10.000 visitants
La majoria dels expositors han confirmat la seva participació a la segona edició, el gener que ve
El saló de moda urbana contemporània The Brandery organitzat per Fira de Barcelona ha tancat la seva primera edició amb un total de 9.715 professionals del sector de la moda, cosa que suposa complir amb les previsions de visitants que s'havien plantejat els organitzadors.
Si bé durant el primer dia de la fira, els expositors manifestaven la seva preocupació per la manca de compradors internacionals, entre dimecres i dijous els compradors internacionals, especialment italians, francesos i portuguesos, han respòs a la crida, segons ha explicat Fira de Barcelona.
El director de The Brandery, Pere Camprubí, ha manifestat que a partir d'aquest dijous ja s'està començant a preparar la pròxima edició del gener que ve, que tindrà un "significatiu increment de participació" cosa que ajudarà a consolidar aquesta iniciativa com un referent europeu de la moda urbana, en competència amb el Bread and Butter.
Si bé durant el primer dia de la fira, els expositors manifestaven la seva preocupació per la manca de compradors internacionals, entre dimecres i dijous els compradors internacionals, especialment italians, francesos i portuguesos, han respòs a la crida, segons ha explicat Fira de Barcelona.
El director de The Brandery, Pere Camprubí, ha manifestat que a partir d'aquest dijous ja s'està començant a preparar la pròxima edició del gener que ve, que tindrà un "significatiu increment de participació" cosa que ajudarà a consolidar aquesta iniciativa com un referent europeu de la moda urbana, en competència amb el Bread and Butter.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.