Sense - Avui

La fira de moda urbana Brandery obre les seves portes amb pocs compradors internacionals

113 marques s'han apuntat a participar d'aquesta primera edició de fira urbana

La fira de moda urbana Brandery ha obert les seves portes després de gairebé quatre mesos de "treball intens" de disseny, promoció i comercialització d'aquesta nova fira que té vocació de fer la competència al Bread and Butter.

L'alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, un dels principals impulsors d'aquesta iniciativa, s'ha mostrat satisfet de les primeres hores d'aquesta iniciativa i ha manifestat que durant el cap de setmana els compradors internacionals visitaran Brandery i podran comprovar els productes tèxtils de les 113 marques que s'han apuntat a participar d'aquesta primera edició de fira urbana. D'aquestes marques, el 45% són estrangeres.

Entre els expositors estan Custo Barcelona, Pepe Jean, Armand Bassi, Desigual, Sita Murt, American Vintage, Lacoste, New balance, Reebok o Belstaff, que presenten les seves col·leccions de primavera estiu del 2010.

L'alcalde de Barcelona i el director de Brandery, Pere Camprubí, davant les queixes d'alguns expositors que troben a faltar compradors internacionals, han manifestat que a totes les fires, i més a les primeres edicions, durant les primeres hores els visitants són d'àmbit local.
 
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.