Canals

I tu, com em vols veure?

Amb l'Adam, Opel s'afegeix a la moda dels cotxes urbans d'aire «chic» i dirigits a un tipus de públic que vol exhibir estil. Amb les possibilitats de personalització que ofereix, això està garantit

L'Adam va molt més enllà del que fins ara havien representat per a Opel els cotxes típicament urbans. De la mateixa manera que aquest és el model més petit de la marca alemanya, també és el que atraurà més l'atenció entre el públic jove, d'edat o esperit. Deixem-ho clar: qui vulgui un Opel menut i pràctic, que es decideixi per l'Agila, perquè amb 4 cm més de llargada, format monovolum i cinc portes, és molt superior a l'Adam en funcionalitat. Però qui prioritzi fer-se veure i exhibir estil, sense importar-li gaire l'espai de les dues places posteriors o la capacitat del maleter (170 l), amb aquest nouvingut –arribarà al març– anirà molt més ben servit.

I és que més enllà de la seva moderna i juvenil figura, l'Adam té en les possibilitats de personalització i en l'ús de les tecnologies més modernes –connectivitat i entreteniment, ajuda a l'aparcament i mode City per alleugerir la direcció en maniobres urbanes– uns poderosos reclams. Més que seguir tendències preestablertes, el posseïdor d'un Opel Adam les crearà. Només cal tenir en compte les immenses possibilitats de personalització que ofereixen les tres definicions disponibles –Jam, Glam i Slam–, les combinacions entre els 12 colors de la carrosseria i les diferents tonalitats per al sostre, els 31 dissenys diferents de llandes –entre 15 i 18 polzades–, els 15 dissenys de seients i 19 en panells de decoració del davantal i interior de les portes, els vuit colors variables d'il·luminació interior, etcètera. I, per rematar-ho, els guarniments per a l'interior del sostre, entre els quals s'endú la palma el que amb 64 LED evoca l'encant d'un cel estrellat.

L'Opel Adam es comercialitzarà inicialment amb tres motors de gasolina de quatre cilindres, tots amb sistema Start/Stop i canvi manual de cinc marxes i emissions de CO2 per sota dels 120 g/km. I més endavant també disposarà d'un propulsor de gasolina de nova generació –d'alumini i injecció directa i turbo– que anirà associat a una transmissió de sis marxes.

MOTORS DE GASOLINA: 1.2 ecoFLEX. 1.229 cc. 70 CV i 115 Nm. Consum mitjà: 5,0 l/100 km. CO2: 118 g/km. 1.4 ecoFLEX. 1.398 cc. 87 CV i 130 Nm. Consum mitjà: 5,1l/100 km. CO2: 119 g/km. 1.4 ecoFLEX. 1.398 cc. 100 CV i 130 Nm. Consum mitjà: 5,1 l/100 km. CO2: 119 g/km. LLARGADA, AMPLADA I ALTURA: 3,698/1,720/1,484 m. PREU: De 12.123 euros (1.2 ecoFLEX Jam) a 14.481 euros (1.4 ecoFLEX 100 CV Slam). WEB: www.opel.es.

Un avançat sistema d'entreteniment i informació

Sabent que els sistemes d'entreteniment i comunicació són un poderós reclam per al públic jove, és evident que l'Adam n'havia de disposar del bo i millor. És per això que Opel estrena en aquest model el seu nou sistema Intellilink, que funciona amb els sistemes Android i Apple iOS i mitjançant connectivitat per Bluetooth o port USB permet traslladar tot el contingut del telèfon intel·ligent a una pantalla tàctil de 7 polzades i alta resolució en color. El sistema Intellilink és opcional (310 euros) i esquemàticament consta de cinc menús: telèfon, àudio, arxiu de fotos, aplicacions de navegador (Bringgo) i d'arxiu de so (Stitcher), i configuració del cotxe (volum del so, temperatura del climatitzador, etcètera). I per als que, a més, siguin exigents amb la qualitat del so de l'àudio, l'Adam també pot incorporar el sistema Infinity, amb vuit altaveus, cinc dels quals tenen 45 watts de potència.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.