consum
Promouen la Coca-Cola a través d'anar a fer tapes
L'empresa Cobega ha començat per Girona una campanya d'àmbit estatal
L'empresa Cobega ha posat en marxa una campanya per promoure la Coca-Cola que anima els potencials consumidors a prendre unes tapes a preus més econòmics si se serveixen acompanyades d'aquest popular refresc. La campanya, que porta per títol Coca-Cola et porta de tapes, és durà a terme a vuit poblacions de l'Estat espanyol, però ha començat a Girona. Es va iniciar dijous i durarà fins al 21 d'abril. També es farà a Barcelona, Lleida i Tarragona. Els establiments de Girona que s'han adherit a la campanya són: Cafè Llibreria Context, El Doll, Bubbles, Lapsus Cafè, Imperial Cafè, Catalano Taverna, Lizarrán, Volta i Volta, D.O., Txalaka, El Rancho, Esconxuro, Museu del Vi, Bar Duran, Cal Campaner, Tapes Can Manolo, Porcus, +Cub, Rhin Bar, Bar Jaume I, Eucaliptis, Bescuit 3, Angelus, Bar Tole, Bescuit, Cal Campaner 2 i Algo +. Els establiments que s'han adherit a la campanya en fan publicitat amb uns adhesius que han posat a les portes, amb rètols dins dels recintes i amb uns sotagots especials. Cadascun d'ells fa les ofertes que creu més oportunes. L'objectiu de Cobega és promoure el consum del popular refresc mentre es prenen unes tapes i fer-se un lloc en aquest àpat, que se sol prendre amb vi o amb cervesa.