Societat

successos

Vueling es desentén de 170 passatgers durant 30 hores a Dubrovnik

Els viatgers d'un avió espatllat amb destinació a Barcelona van fer nit a l'aeroport

La companyia els vol indemnitzar

Ahir al vespre van arribar finalment a l'aeroport de Barcelona els 170 passatgers d'un vol de Vueling que, per culpa d'una avaria, es van haver d'estar més de 30 hores a l'aeroport de Dubrovnik, a Croàcia. Els passatgers van ser abandonats a la seva sort i la companyia no els va oferir ni hotel ni cap alternativa d'allotjament, segons van denunciar a través de les xarxes socials.

Hores més tard, i preguntat per TV3, el director de Màrqueting de Vueling, Lluís Pons, va demanar disculpes als passatgers i va dir que no se'ls va poder oferir allotjament “perquè els hotels de Dubrovnik estaven plens” però en tot cas va assegurar que se'ls “indemnitzarà”. Els passatgers abandonats van haver de dormir de qualsevol manera. Molts ho van fer directament a terra.

El vol de Vueling havia de sortir a les 13.30 h de dissabte de l'aeroport de Dubrovnik i havia d'arribar a Barcelona a les 15.30 h, però una avaria va impedir que l'avió aixequés el vol.

Com que els tècnics no van aconseguir reparar l'aparell i com que tampoc hi havia cap altre vol lliure d'altres companyies, Vueling finalment va decidir enviar a Croàcia un altre avió, que va sortir a les 15.30 h de Barcelona. A bord hi va anar el director de vendes de l'empresa per tal d'atendre les reclamacions.

LA FRASE

Tots els avions anaven al 100% i no hi havia hotels disponibles a Dubrovnik
Ana Fernández
cap de comunicació de vueling

LA XIFRA

13.30 h
És l'hora
en què dissabte hauria d'haver sortit el vol de Vueling cap a Barcelona. Va acabar sortint ahir al vespre.

Normalitat en la vaga, a Reus

L'aeroport de Reus va operar amb normalitat ahir tot i la vaga de treballadors que hi va haver entre les vuit i les onze del matí. Segons van informar a l'aeroport, en cap dels catorze vols que hi havia programats en aquella franja horària no hi va haver retards i es van cobrir els serveis mínims fixats (de deu treballadors). Amb la vaga dels últims tres caps de setmana i que es va acabar ahir, els treballadors han protestat pel canvi d'horari de les instal·lacions aeroportuàries, que des del 5 d'abril passat s'ha reduït dues hores i s'ha perdut un torn de treball.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.