Societat

La L2 de metro, tallada a La Pau durant 10 dies per obres

Transports Metropolitans de Barcelona habilitarà un servei de bus especial amb parada a les estacions afectades amb el mateix horari i capacitat equivalent

La línia 2 de metro quedarà tallada entre dissabte vinent i el 21 d'abril, Dilluns de Pasqua, entre les estacions de La Pau i Badalona Pompeu Fabra per treballs de modernització de la infraestructura i millora de serveis. La resta de la línia, entre Paral·lel i La Pau, funcionarà amb normalitat. Segons ha informat Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), s'habilitarà un servei especial d'autobusos el tram en obres, amb parada a les estacions de Verneda, Artigues | Sant Adrià, Sant Roc, Gorg i Pep Ventura. Aquest dispositiu funcionarà amb el mateix horari que el metro i amb una capacitat equivalent. Els treballs són incompatibles amb la circulació de trens per aquest tram.

Durant aquests deu dies, a Gorg s'hi podrà arribar igualment a través de la línia 10 de metro, que té la seva pròpia estació. També poden servir com a alternatives la línia H10 de la nova xarxa de bus i la T5 del Trambesòs.

En concret es renovaran 550 metres de via simple, actuació que inclou el desballestament de la via existent, la demolició del formigó que actualment forma la solera de la via, la instal·lació de nous carrils, fixacions i travesses, i el formigonat de la nova via. Es realitzarà també la renovació de 150 metres de drenatge de túnel. El pressupost de l'actuació ascendeix a 550.000 euros.

El tram de la línia 2 de metro entre La Pau i Pep Ventura, que fins al 2002 formava part de la línia 4, té unes necessitats especials de manteniment a causa de les característiques dels terrenys que travessa el túnel. El nivell freàtic de la zona, que inicialment ja va complicar la construcció del metro, amb els anys ha anat augmentat a tota la llera del riu Besòs i ha comportat també un augment de les filtracions.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]