Economia

Caprabo obre el primer súper a la capital garrotxina

És una franquícia, la segona de la demarcació, i dóna feina a 4 persones

Caprabo ha obert aquesta setmana la seva segona franquícia de la demarcació de Girona. Es tracta d'un supermercat que va inaugurar dijous a Olot i que dóna feina a quatre persones. El nou establiment, el primer que té la marca a Olot, disposa de totes les seccions de productes frescos, mostrador de carnisseria, peix fresc, fruita a granel, xarcuteria i fleca. Disposa d'una superfície comercial d'uns 160 metres quadrats, està situat al número 6 del carrer Bisbe Guillamet número i disposa d'aparcament.

Amb aquesta nova obertura, Caprabo ja té 28 franquícies i 363 supermercats a Catalunya, dels quals 34 són a la demarcació de Girona.

Amb el model franquiciat, Caprabo incideix en el supermercat de proximitat, sobretot a Catalunya, el seu principal mercat estratègic, ja que concentra el 75% del negoci, amb 283 supermercats. Durant el 2014, Caprabo preveu avançar en la seva expansió a través de franquícies, un model de creixement que li ha permès obrir supermercats en localitats on fins ara no hi tenia presència, com ara Olot i Vilobí d'Onyar.

La botiga franquiciada, segons s'explica des del grup, potencia “el major assortiment per metre quadrat”, l'oferta més amplia de productes frescos de consum diari, més productes locals i la gamma de productes de marca pròpia, com és Eroski, Eroski Basic, Belle, Seleqtia, Natur i Sannia, a més de promocions comercials.

La companyia de supermercats Caprabo va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959 i actualment disposa d'una xarxa de supermercats en el teixit urbà de les zones estratègiques de Catalunya, Madrid i Navarra. La companyia, que el 2009 va complir 50 anys d'història, té 8.000 treballadors, fet que la converteix en “una de les primeres companyies generadores de llocs de treball de Catalunya”. “Cada dia més de 300.000 persones compren en els supermercats Caprabo”, diuen des de la companyia, que assegura que Caprabo és pioner en la venda d'alimentació per internet, amb més de 150.000 clients. Des de l'any 2007, Caprabo forma part del grup Eroski, del qual suposa el 20% del negoci.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]