Societat

Donació de portàtils per a discapacitats intel·lectuals

El Club Rotary Girona va entregar dijous passat, al restaurant El Siloc de Quart, quatre ordinadors més del projecte Finestres al món a la Fundació Ramon Noguera. El projecte Finestres al món va néixer al Club Rotary Girona amb l'objectiu de millorar la formació de les persones amb discapacitat intel·lectual i, d'aquesta manera, potenciar la integració social d'aquest col·lectiu. Per mitjà d'aquesta iniciativa, el Club Rotary ha entregat a la Fundació Ramon Noguera set portàtils. L'entitat atén més de 250 persones amb discapacitat intel·lectual amb el propòsit de millorar la seva qualitat de vida.

A l'acte de lliurament, van assistir-hi usuaris de la fundació, la directora de la fundació –Pepita Perich– i el governador i el president del Club Rotary Girona, Ignacio Martínez i Vicens Rosic, respectivament.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]