El port de Badalona s'amplia amb la construcció d'un espai de marina seca
També augmenta la superfície destinada a la hivernada i l'exposició en sec per a embarcacions més grans
El nou espai de marina seca tindrà capacitat per a 239 embarcacions des de menys de 4 fins a 7,5 metres d'eslora. Concretament, 80 unitats corresponen a embarcacions de fins a 4 metres d'eslora i 159 de fins a 7,5 metres. La superfície destinada a aquest nou servei serà d'uns 2.000 metres quadrats i el sistema d'emmagatzematge escollit consisteix en l'elevació a través d'un carretó que permet dipositar l'embarcació directament a l'aigua. És a dir, amb una sola maniobra l'embarcació està a punt per navegar. Es tracta d'un sistema molt avantatjós per a llanxes motores d'eslores menors perquè és una solució econòmica i ecològica, ja que minimitza el contacte dels hidrocarburs amb l'aigua.
A aquest espai s'afegeix l'adequació de la dàrsena de ponent, en què hi haurà 38 amarradors esportius més destinats a catamarans, una esplanada per a l'exposició d'embarcacions i serveis. Concretament, s'habilitaran 13 amarradors per a embarcacions de mides de 22x6,5 metres, i 18 amarradors més per a mides de 14x4,5 metres. Aquesta segona línia està concebuda perquè, en comptes de 18, pugui haver-hi 9 embarcacions de 14x9, mides que corresponen als catamarans. La voluntat és establir una base de catamarans, completada amb els serveis del varador i amb l'exposició d'embarcacions, que se situarà al moll d'aquesta dàrsena. El projecte es completa amb un pantalà amb 7 amarradors de 12x4,5 metres en trànsit i una àrea de serveis amb un punt verd i dutxes i lavabos per als propietaris de les embarcacions.
La nova zona de restauració continua desocupada
M.MEls nous locals destinats a serveis de restauració que s'han construït al moll de capitania continuen buits i, segons fonts de Marina Badalona, en procés de comercialització. Els responsables de la societat asseguren que hi ha obertes negociacions amb diferents operadors que podrien estar interessats a ocupar-los. Els nous restaurants del port s'havien de situar en les tres construccions aixecades a tocar de l'edifici de capitania i, tal com es va dir en el moment d'iniciar el projecte, estaven destinats a rebre una oferta gastronòmica de qualitat, que s'havia d'afegir a la que ja funciona al port i complementar-la. La construcció va començar l'any 2007 i estava previst que pogués entrar en servei a principi del 2008