Comunicació

Xina

Un anunci d’Audi a la Xina compara les dones amb cotxes de segona mà

El nou anunci que el fabricant alemany d’automòbils Audi ha llançat a la Xina, on es compara les dones amb cotxes de segona mà que s’han de revisar minuciosament, està generant una gran polèmica a les xarxes socials del país. A la imatge publicitària es veu, en ple altar i davant d’un sacerdot, una sogra amb cara de reprovació que s’adreça a una núvia amb vel, li estira el nas, li inspecciona darrere les orelles i li mira les dents com si fos un cavall per, finalment, donar l’aprovació davant la parella, que sospira alleujada. Després de l’aprovat inicial que fa que tots respirin tranquils, els ulls de la sogra s’obren de sorpresa mentre s’enfoquen els pits de la núvia. La imatge es talla i apareix un Audi vermell amb una veu que diu una precisa però desafortunada frase: “Una decisió important s’ha de fer amb cura.” I apareix l’adreça del web de vendes de cotxes de segona mà de la companyia alemanya. El vídeo promocional ha rebut fortes crítiques al país asiàtic i ha estat qualificat de “repugnant”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.