Comunicació

La contraportada

Cap de Creus és sinònim d'estiu

Isabel Coixet dirigeix el rodatge de l'espot d'Estrella Damm, que s'està fent aquests dies a l'Empordà. Les localitzacions són a El Bulli i la cala Montjoi, Sant Pere de Rodes i Empúries

El cap de Creus serà aquest any sinònim d'estiu, ja que els seus paisatges seran els protagonistes absoluts de l'anunci d'estiu d'Estrella Damm, com a lloc emblemàtic del Mediterrani. L'empresa catalana de cervesa ha revelat un dels secrets més ben guardats cada any amb vista a la temporada estiuenca i ha anunciat que està rodant el nou espot aquests dies al nord de la Costa Brava. El videoclip el dirigeix Isabel Coixet, guanyadora de tres premis Goya, que ja ha participat en campanyes publicitàries de marques com ara Repsol, Ikea o Evax, però que és el primer cop que ho fa per a Estrella Damm.

Segons fonts de l'empresa de cervesa, aquest any l'espot insisteix en els temes que han aparegut en les seves campanyes d'estiu Mediterràniament, posant de relleu el valor de l'amistat, l'amor i el bon rotllo. Ara bé, si els últims anuncis televisius se centraven més en la trama amorosa, aquest cop Estrella Damm fa un èmfasi especial en la importància de l'amistat. Així, en el videoclip d'aquest estiu s'explica la història d'uns dels estatgers d'El Bulli, la manera com aquest jove combina les moltes hores de feina dura amb la diversió, i com fa amics recorrent la Costa Brava. El videoclip durarà tres minuts i convidarà a gaudir dels tresors de la gastronomia i la cultura mediterrània. Les localitzacions escollides per explicar aquesta història són sobretot El Bulli i la cala Montjoi, a Roses –Ferran Adrià i el seu equip apareixeran en l'espot–, però també altres punts emblemàtics de l'Alt Empordà i del cap de Creus com ara Sant Pere de Rodes, al Port de la Selva, o les ruïnes d'Empúries, a l'Escala. El rodatge s'està fent aquesta setmana i hi participen més de 150 persones.

Estrella Damm té previst que l'anunci vagi acompanyat d'una cançó similar a la d'edicions anteriors per intentar repetir l'èxit que va suposar fa dos anys el Summercat –coneguda com el “tonight tonight”– de Billie The Vision and The Dancers, i l'any passat l'Applejack del grup australià The Triangles. Segons dades de l'empresa catalana, aquest últim anunci, que es va rodar en part també a la Costa Brava l'any passat, i més concretament a Cadaqués, es va descarregar més de 3,2 milions de vegades a Youtube. El 2009 la cançó va ocupar durant dues setmanes el primer lloc de la llista d'èxits d'Els 40 Principals.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.