‘El crac' de TV3 també ho peta tot a internet
La sèrie de Joel Joan situa quatre dels cinc episodis entre els vídeos més vistos a la xarxa el mes d'octubre
L'estrena d' El crac , el 29 de setembre, va ser l'episodi més vist, segons les audiències que quantifica Kantar Media, i líder del dia amb 746.000 espectadors (21,5% de quota de pantalla). El nou projecte de ficció de Joel Joan, que suposava el seu retorn a la cadena catalana, ha anat perdent audiència setmanalment: el segon episodi va superar el mig milió d'espectadors (16.9%) i dilluns passat va reunir poc més de 300.000 espectadors (10,4%). En paral·lel, Tele 5 ha estrenat La que se avecina, líder de la seva franja també a Catalunya.
La pèrdua de seguiment de la sèrie, segons l'anàlisi del consum tradicional de tele contrasta amb les xifres que El crac obté al servei de TV3 a la carta , que permet recuperar en línia els programes de la cadena. Així, El crac col·loca quatre dels cinc episodis en el rànquing dels deu més vistos del mes d'octubre a la xarxa. En concret, el segon vídeo amb més visitants únics és el segon episodi d'El crac, El gran combat, mentre que l'estrena és el cinquè més vist i el tercer episodi, el setè. La sèrie diària de sobretaula La Riera tradicionalment lidera, quant a ficció, les visualitzacions a internet. Els tres primers episodis d'El crac superen els capítols setmanals de la telenovel·la. Cal tenir en compte el temps que fa que un vídeo és al web de TV3 –en aquest cas, els capítols de les sèries–, ja que facilita que tingui més visualitzacions. En aquest sentit, el cinquè episodi, del dilluns 27 d'octubre, té només 16.060 visitants únics, amb 22.866 visualitzacions.