Comunicació

El triomf del Barça: impacte publicitari de 38 milions d'euros

TV3, líder del cap de setmana amb la final de Berlín i les celebracions

La victòria del Barça en la Champions va generar un impacte publicitari de més de 38 milions d'euros, segons l'estudi sobre el valor econòmic de la final de Berlín que ha elaborat Kantar Media. El major retorn de la inversió va ser per internet (25 milions), seguit de la premsa (prop de 7 milions) i, per últim, la televisió (6,2 milions). Quant a les audiències televisives, la retransmissió de TV3 del partit de dissabte entre la Juve i el Barça va registrar un 52,1% de quota de pantalla i una audiència mitjana d'un milió i mig d'espectadors. La retransmissió de la final de TVE va reunir 725.000 espectadors a Catalunya i va tenir una quota del 25,1%. L'interès va continuar diumenge amb la programació especial. La festa al Camp Nou va tenir 836.000 espectadors (28,1% de quota) i la rua, 394.000 i un 19,7%. L'especial sobre Xavi Hernández va tenir 361.000 espectadors (18,5%).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.