Comunicació

‘Cites' de TV3 consolida l'espectador d'internet

Els quatre vídeos més vistos del maig del servei del 3alacarta són dels quatre primers episodis de la sèrie

Cites, la gran aposta de TV3 per al segon trimestre de l'any, consolida un perfil d'espectador que consumeix sèries per internet, sobretot nord-americanes, i ara ha pres l'hàbit amb la ficció catalana. Tal com passava amb El crac, Cites, la sèrie de Pau Freixas, obté bons registres en el servei de tele a la carta de la cadena catalana, el 3alacarta . Al maig, s'ha situat en la segona posició dels programes més vistos a la carta, segons expliquen des de l'àrea de mitjans digitals de la CCMA. En la primera posició hi ha La Riera, però cal tenir en compte que la telenovel·la té cinc capítols cada setmana, mentre que Cites només en té un. D'altra banda, els quatre vídeos més vistos del mes són, justament, els quatre primers capítols de Cites. L'episodi 7, emès fa una setmana, tenia, amb data del 10 de juny, 29.561 reproduccions, la xifra més baixa de tots els capítols, però cal observar que encara no havia fet el cicle complet d'una setmana, que és quan l'audiència va creixent.

Quant a l'audiència tradicional, que mesura Kantar Media, Cites manté el tipus, tot i que la sèrie més vista del dilluns en el rànquing català és la comèdia de Tele 5: en els primers episodis, La que se avecina i des del 25 de maig, Anclados. L'episodi més vist de Cites és el segon, amb un 14,2% de quota de pantalla, superant en dos punts el percentatge mensual d'abril de TV3 (12,4%). Al maig, Cites va perdre seguiment, situant-se amb quotes inferiors a la mitjana del maig de TV3 (12,9%).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.