Comunicació

Un ‘late show’ diari amb Joel Díaz a TV3

TV3 enceta dilluns vinent la temporada 2022/2023, que es va presentar ahir, amb algunes cares noves i una renovació d’espais. Els matins tornarà a la graella a partir de les vuit del matí amb Ariadna Oltra al capdavant. Tot es mou, amb Helena Garcia Melero, ocuparà la franja que fins ara tenia el Planta baixa, que passa a la tarda i serà conduït per Agnès Marquès. Una de les novetats principals de la temporada serà l’estrena de Col·lapse, un talk show amb música i humor que presentarà Ricard Ustrell i que s’emetrà cada dissabte a la nit en substitució del FAQS. Una altra de les franges que es renova aquesta temporada arribarà amb Zona Franca, un late show de dilluns a dijous a la nit presentat per Joel Díaz. El divendres, que no s’emetrà Zona Franca, TV3 estrenarà Tot són problemes, un programa d’humor amb Patrick Urbano, Serapi Soler i Juliana Canet, que convidarà diversos famosos per parlar dels problemes quotidians en clau de comèdia.

Quanta guerra! serà la nova aposta a cavall entre el documental i l’entreteniment, que constarà de cinc capítols de divulgació històrica sobre la Guerra Civil. Presentat per Eloi Vila, els protagonistes de la sèrie són Andreu Buenafuente, Albert Om, Beth Rodergas, en Peyu i Natza Farré. La televisió pública, d’altra banda, incorpora a la graella una nova temporada d’El foraster, en què Quim Masferrer visitarà Verges (Baix Empordà), el barri tarragoní del Serrallo, Vilanova de Sau (Osona), Vilaller (Alta Ribagorça), la Vall de Bianya (Garrotxa), l’Ametlla de Merola (Berguedà) i Pratdip (Baix Camp). TV3 també estrena la sisena temporada del programa satíric d’actualitat Està passant, presentat i dirigit per Toni Soler, i la sisena del concurs Joc de cartes, en què Marc Ribas, triarà en cada programa el “plat estrella”, amb 0,5 punts extres per al restaurant que l’hagi elaborat.

“Televisió del futur”

El nou director de TV3, Sigfrid Gras, va explicar ahir que la programació de la temporada s’encara a la “televisió del futur”, en un moment en què mantenen el lideratge de la cadena. “Mantindrem l’aposta per l’entreteniment i volem multiplicar els continguts transversals, seguint l’estela d’Eufòria”, precisava. L’objectiu, va afirmar, és atreure “nous públics”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia