Comunicació

La ràdio en català, amb salut de ferro

La penetració de la ràdio en català, sigui generalista o musical, és del 66%

Els directors de RAC1 i Catalunya Ràdio, Eduard Pujol i Fèlix Riera, juntament amb el codirector del Grup Flaix, Carles Cuní, van coincidir ahir en un fòrum organitzat pel Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) en la bona salut del mitjà, per bé que van assenyalar que el futur depèn de l'adaptació a internet. En la trobada el president del CAC, Roger Loppacher, va xifrar la penetració de la ràdio en català, sigui generalista o musical, en un 66%, cosa que significa un total de 2,5 milions d'oients. Carles Cuní, del grup Flaix, va afirmar que aquesta xifra és “pobra”, cosa que vol dir que “Catalunya no és un país de ràdio, sinó de televisió, ja que té una penetració molt més superior”. El director de RAC1, Eduard Pujol, va assenyalar que la ràdio, amb els podcasts d'internet, “ha acabat la tirania del directe”. Hi va afegir que RAC1 “produeix tres milions de podcasts al mes, amb una mitjana de 20 minuts per podcast”. En la mateixa línia, Fèlix Riera, de Catalunya Ràdio, va assenyalar que també s'ha de pensar la publicitat a la ràdio en l'entorn digital.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia