Comunicació

Xavier Sala i Martín prepara el programa ‘Economia en colors' per a TV3

L'economista anuncia que està prevista la seva emissió per a la temporada que ve i que es començarà a gravar “aviat”

Sala i Martín ha estat l'autor més venut en no ficció aquest Sant Jordi

L'economista i autor més venut en no ficció aquest Sant Jordi, Xavier Sala i Martín, ha anunciat aquest divendres a RAC1 que prepara un programa sobre economia per a TV3, tot i que la cadena no ho ha confirmat. Es dirà Economia en colors, s'emetrà la temporada que ve i es començarà a gravar “aviat”. A banda de treballar en el guió del programa, Sala i Martín també ha afegit que està escrivint un llibre “sobre innovació, sobre com han sortit les grans innovacions industrials”.

L'economista ha explicat que quan li van dir que va ser l'autor més venut en no ficció es “pensava que era broma” i ha assegurat que es “va sorprendre”. “Jo no m'esperava aquest èxit, perquè el llibre va sortir el setembre”, ha afirmat l'autor.

Tot i que Sala i Martín va ser l'autor més venut en no ficció aquest Sant Jordi pel llibre És l'hora dels adéus, l'economista ha assegurat que “no esperava aquest èxit”. Ahir, em prenia el dia més com a consumidor o lector que com a escriptor”, ha explicat l'economista.

Sala i Martín ha destacat que les vendes de llibres “sobre el procés demostren que la gent no es desanima”. Segons l'autor, “hi ha part de miopia i hi ha part d'interès, gent interessada a dir que el procés s'està morint perquè la gent es desanimi”. En aquest sentit, Sala i Martín ha considerat que “d'alguna manera ahir vam votar”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia