Cultura

municipal

cultura

Nei Torrell serà el cap de gestió cultural de Tarragona

L'Ajuntament recupera aquesta figura perquè coordini l'execució del nou pla cultural de la ciutat

Neil Torrell, fundador de l'associació cultural Anima't de Tarragona i actualment cap del departament d'Edicions del Parlament de Catalunya, es perfila com el nou gestor cultural de l'Ajuntament de Tarragona, una figura que recupera ara la regidoria de Cultura, encapçalada per Josep Maria Prats. La voluntat del regidor és, segons va explicar ahir, “potenciar el departament i definir uns objectius de futur clars que queden explicitats en el pla cultural 2016-2020”. La responsabilitat del gestor cultural serà coordinar els continguts de les diferents àrees de Cultura i tirar endavant les propostes que es marquin en el nou pla cultural que està enllestint el consistori, que està previst que es presenti el pròxim mes de gener.

Tot i que les negociacions estan avançades, el regidor de Cultura no va voler ahir donar del tot per feta la contractació de Nei Torrell per a aquest càrrec: “Aquest perfil encara no està ni definit ni concretat; un dels possibles candidats és en Nei Torrell, atès que respon als criteris estratègics, és funcionari públic i té l'energia necessària per tirar endavant el projecte”, va manifestar Prats. Torrell ocuparia el lloc de treball de cap de gestió de Cultura de l'Ajuntament en la modalitat de comissió de serveis temporals per un termini màxim de dos anys. La previsió és que el nou responsable de la gestió cultural de la ciutat s'incorpori a partir del mes de gener, coincidint amb la presentació del nou pla cultural.

LA FRASE

Volem potenciar el departament i definir uns objectius de futur que queden explicitats en el pla cultural
Josep Maria Prats
Regidor de Cultura


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.