Cultura

Mor Luciano Pavarotti

Aquesta mati­nada ha mort el tenor italià Luci­ano Pava­rotti, als 71 anys, segons ha infor­mat el seu repre­sen­tant, Terri Rob­son. El tenor va ser ope­rat el juliol del 2006 d'un càncer de pàncrees i des d'ales­ho­res no havia fet cap apa­rició pública.

L'estat de salut del tenor s'havia agreu­jat els últims dies, després d'haver estat hos­pi­ta­lit­zat durant dues set­ma­nes. Final­ment havia estat tras­lla­dat a la seva residència de Mòdena, des d'on, en les últi­mes hores, s'havia infor­mat que el seu estat era extre­ma­da­ment greu, amb pèrdues de consciència i pro­ble­mes renals.
A Pava­rotti li van diagnos­ti­car un càncer de pàncrees l'any pas­sat, del qual va ser ope­rat en un hos­pi­tal nova­iorquès al juliol, i l'agost d'enguany havia rei­ni­ciat el trac­ta­ment con­tra la malal­tia.

Segons ha infor­mat Rob­son a través d'un cor­reu electrònic enviat als mit­jans, Luci­ano Pava­rotti ha mort al seu domi­cili de Mòdena, al nord d'Itàlia, a les cinc de la mati­nada.

En el comu­ni­cat, el seu repre­sen­tant asse­gura que "el mes­tre va llui­tar en una llarga bata­lla con­tra el càncer de pàncrees que li ha lle­vat la vida" i des­taca que va fer front a la malal­tia de la mateixa manera que va enca­rar la vida i la feina, "en posi­tiu" fins a al dar­rer moment.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.