Cultura

Cuidar la marca personal per sentir-se realitzat, la recepta d'un llibre presentat per Pasqual Maragall, Santiago Dexeus i Ferran Adrià

Lectura

"Tothom té una marca", assegura Roberto Álvarez del Blanco, i "crear-la i viure-la apassionadament" és una de les "inversions més importants que es poden fer".

Aquesta és la idea que centra el llibre Tu. Marca Personal, de l'editorial Prentice Hall Financial Times, presentada aquest divendres al vespre amb la presència de l'expresident de la Generalitat Pasqual Maragall, el doctor Santiago Dexeus, el cuiner Ferran Adrià, i l'arquitecte Benedetta Tagliabue, persones que segons l'autor són exemplars per la seva marca personal.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.