Cultura

L'AVUI.cat és el diari més clicat en català

Comunicació digital

Com a complement informatiu als lectors d'AVUI.cat, oferim un aclariment sobre l'evolució de les pàgines vistes dels darrers sis mesos entre Vilaweb i l'edició digital de l'AVUI. El concepte "pàgina vista", decisiu per a l'espai publicitari, és molt senzill: cada clic que demana informació a un mitjà o un altre es compatibitza i, mensualment, se suma. Així ho fa OJD/Nielsen i com a tal es publica. L'AVUI.cat, en aquest concepte, és el líder en català.

Divendres, Vilaweb definia les pàgines vistes com una oferta involuntària, que no té relació amb l'interès del lector ("És com si, parlant de diaris de paper, d'un diari amb més pàgines hom digués que el llegeixen més lectors perquè ofereix més pàgines que no les que pot oferir un diari que no en té tantes"). Una informació que no té res a veure amb la realitat.

L'altre criteri igualment utilitzat per mesurar les audiències és el d'usuaris únics. Això comptabilitza les IP's diferents que cliquen al llarg d'un mes, tenint en compte que els usuaris particulars canvien d'IP cada cop que entren i surten de l'ordinador i, també, que molts ordinadors en xarxa comparteixen aquesta identificació. Aquí, Vilaweb disposa d'un avantatge de 95.128 usuaris.

Dit això, l'AVUI.cat dóna per informats els seus lectors, sense voler posar en dubte la qualitat i la trajectòria de Vilaweb, un mitjà al qual reconeixem una bona credibilitat general. Excepció feta, esclar, de la seva informació corporativa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.