cultura

Morella presenta l'estratègia promocional del 53 Sexenni

La localitat aposta per promocionar el Sexenni a través de les xarxes socials i de xicotetes presentacions en les ciutats que reporten més visitants

La regidora de turisme, Maria Rallo, ha desglossat avui les accions promocionals que realitzarà Morella per a donar a conéixer la celebració de les festes del 53 Sexenni. Un pla que aposta per l'ús de les xarxes socials com a canal promocional i per xicotetes presentacions en ciutats pròximes en les què Morella té un nombre més gran de visitants potencials. Estes començaran demà amb l'acte que es realitzarà junt amb els veïns de Terrassa.

La regidora afirma que “l'objectiu és millorar l'eficiència en les promocions i aconseguir que el Sexenni arribe a més gent, invertint menys recursos econòmics”. En este sentit afirma que “este és el primer Sexenni en què les xarxes socials tenen una gran importància i és necessari realitzar accions originals per a publicitar la festa per este canal”. Alguns exemples d'esta aposta seran la realització d'un Lip-Dub, un photocall del Sexenni o aplicacions per a canviar la fotografia de perfil.

Respecte a les presentacions, indica que “la gran majoria seran actes senzills per a promocionar el Sexenni en els llocs en què tenim el nostre major públic objectiu”. Estes començaran demà a Terrassa, en un acte presidit pels alcaldes d'ambdues ciutats, Ximo Puig i Pere Navarro, i en el que se citarà gran part de la societat morellana que viu a Catalunya. A més, continuaran el pròxim dia 27 de juny, a El Corte Inglés de Castelló i, en el mes de juliol a Alcanyís, Tortosa i València. La regidora indica que “el Sexenni és una festa molt coneguda en estos llocs, però cal insistir en el fet que se celebra enguany i fer accions que atraguen a més visitants”.

Finalment, Rallo assenyala que “el Sexenni ja s'està promocionant durant tot l'any, a través de les xarxes socials, els actes públics, trobades d'Oficines de Turisme o Fires, però ara és el moment en què cal incidir més en la promoció”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.