Cultura
Mattel crea la comunitat virtual de la Barbie, dirigida "exclusivament a les nenes"
El joc, per a menors d'edat, està protegit amb eines de seguretat i filtres que prohibeixen l'entrada d'informació confidencial
Mattel ha engegat la "primera comunitat virtual global dirigida exclusivament a les nenes", segons ha explicat el fabricant de les nines, nascudes el 1959. Les nenes que es connectin a la pàgina www.barbiegirls.com podran encarnar-se en nines Barbie per jugar, parlar i fins i tot anar de compres. A part de crear el seu alter ego, les internautes poden dissenyar una llar, la seva mascota i, per exemple, sortir a berenar amb les amigues virtuals.
"Barbie Girls reuneix tres coses que les nenes adoren: música, moda i el món virtual", ha comentat Chuck Scothon, vicepresident del departament de marques per a nenes de Mattel, en una presentació del lloc interactiu.
El joc, dirigit a menors d'edat, està protegit amb eines de seguretat i filtres que prohibeixen l'entrada de paraules obscenes i informació confidencial, com noms reals, números de telèfon i direccions físiques. Les nenes també poden bloquejar l'accés d'usuaris o evitar que estranys les contactin a través d'Internet.
Aquesta nova iniciativa de Mattel, que busca refrescar la imatge de Barbie i reubicar la seva línia de productes clàssics en el mercat, ve acompanyada del llançament d'un reproductor de música digital (MP3) amb la forma de la nina, el pròxim juliol.
"Barbie Girls reuneix tres coses que les nenes adoren: música, moda i el món virtual", ha comentat Chuck Scothon, vicepresident del departament de marques per a nenes de Mattel, en una presentació del lloc interactiu.
El joc, dirigit a menors d'edat, està protegit amb eines de seguretat i filtres que prohibeixen l'entrada de paraules obscenes i informació confidencial, com noms reals, números de telèfon i direccions físiques. Les nenes també poden bloquejar l'accés d'usuaris o evitar que estranys les contactin a través d'Internet.
Aquesta nova iniciativa de Mattel, que busca refrescar la imatge de Barbie i reubicar la seva línia de productes clàssics en el mercat, ve acompanyada del llançament d'un reproductor de música digital (MP3) amb la forma de la nina, el pròxim juliol.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.