La Santa Market oferirà més de 300 actuacions gratuïtes
El mercat i festival de música, gastronomia i propostes familiars s’inaugura demà i estrena un gran restaurant ‘pop-up’ amb estrella Michelin i un espectacle de domatge natural de cavalls
La Santa Market, el mercat i festival de Santa Cristina d’Aro, dona el tret de sortida a la seva setena edició demà divendres, i oferirà fins al 27 d’agost una intensa programació de música, gastronomia, i espectacles per a un públic molt ampli, cada dia de 6 de la tarda a 1 de la matinada.
Entre les novetats d’aquesta edició destaca un gran restaurant pop-up de la mà dels xefs amb estrella Michelin del restaurant Cañitas Maite (Albacete), reconegut amb el premi a la millor croqueta de pernil del món a Madrid Fusión 2021. Una altra de les novetats és la presència de l’artista Santí Serracamps, que oferirà un total de vuit nits amb el seu espectacle internacional de domatge natural de cavalls, La mar de libre.
D’altra banda, tindran més de 300 actuacions musicals gratuïtes en els set escenaris repartits pel recinte. La Santa també acollirà un gran concert de pop estatal a càrrec d’Els 40, amb artistes destacats que s’anunciaran més endavant.
A part de tot això, tindrà lloc el New Talent La Santa by Coca-Cola, un concurs de talents musicals que arriba a la seva tercera edició. La competició inclourà actuacions tots els dimecres d’estiu, i culminarà amb una gala final, per tal de triar el guanyador del 2023.
A més d’una àmplia oferta gastronòmica, la Santa Market ofereix activitats infantils; botigues de dissenyadors de moda de proximitat; tallers i altres activitats a l’aire lliure per a totes les edats.