Economia

municipal

promoció

Calella repensa les seves icones i en fa producte

Presenta nou material per promocionar turísticament la ciutat

El far, la façana del mercat municipal, els gegants o les balustrades del passeig de Manuel Puigvert són algunes de les imatges més representatives de Calella com a destinació turística. En aquestes, i també en d'altres, s'ha inspirat la dissenyadora Gisela Toll per crear imatges “d'un municipi modern, cosmopolita i amb els colors vius del Mediterrani”. Ahir es va fer la presentació d'una nova línia de marxandatge per promocionar la ciutat i que s'estrena amb productes “que tenen una utilitat generalitzada”, com són un vano, una bossa de cotó i una llibreta. També s'han inclòs en els dissenys dos punts de llibre imantats amb elements del Museu del Turisme i el Museu Arxiu. L'alcaldessa, Montserrat Candini (PDC), explica que la promoció és una peça més en el relat de Calella que s'emmarca dins del missatge Moments de felicitat que el municipi vol transmetre a l'exterior. Els productes, destaca la regidora de Comunicació, Lorena Sánchez (PDC), es posaran a la venda a la Fira i posteriorment es trobaran als dos museus i a l'Oficina de Turisme. Sánchez va convidar els comerços de la ciutat a participar en la venda dels nous productes i va avançar que també s'afegiran als obsequis institucionals que s'entreguen des de l'Ajuntament.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.