Economia

Experts en mobilitat sostenible al Pallars

Membres del projecte europeu Last Mile, de mobilitat sostenible, han visitat el Pallars Jussà i l'Alta Ribagorça per conèixer, sobre el terreny, exemples de sistemes de transport flexibles que ja s'apliquen, com el tren amb parades a la demanda entre Lleida i la Pobla de Segur, el telefèric de la Torre de Cabdella i el servei de taxis per accedir al Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici que presta l'associació de taxistes de la vall de Boí. El projecte consisteix a trobar solucions innovadores i flexibles que permetin a visitants i residents de zones rurals d'interès turístic fer el darrer tram del recorregut de forma sostenible, buscant alternatives al vehicle privat. Els participants del projecte han estat acompanyats durant la seva visita per representants institucionals de les dues comarques i de FGC.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

ECONOMIA

L’aeroport d’Alguaire acull simulacions de rutes logístiques amb drons

Lleida
Energia

La hidroelèctrica de Sant Quirze de Besora serà pública a partir del 31 de juliol

Sant Quirze de Besora
Economia

Catalunya creixerà un 2,6% aquest any, segons el BBVA

barcelona
Unió Europea

La inflació a la zona euro es modera una dècima al juny, fins al 2,5%

Barcelona

Noel creix un 16 per cent el 2023 i factura 638 milions d’euros

SANT JOAN LES FONTS
ECONOMIA

La plantilla de Vodafone accepta el preacord sobre l’ERO per a 898 persones

Barcelona
Economia

L’FMI eleva al 0,9% la previsió de creixement de l’eurozona per al 2024

Barcelona
ECONOMIA

Tarragona crearà miradors turístics digitals a la ciutat

Tarragona
Economia

Foment eleva fins a 42.500 milions el dèficit d’inversió en infraestructures

barcelona