Economia

COMERÇ

Tarragona i Reus renoven la campanya

La regidora de Cultura i Projecció de Ciutat de Reus, Montserrat Caelles, va anunciar ahir que la campanya Tot queda a casa “neix amb una vocació de continuïtat”. Enguany l'esdeveniment ha repartit un 95% dels rasques de les 320 botigues participants –180 del Tomb de Reus i 140 de Via T Tarragona-Shopping–, fet que n'evidencia la bona acceptació. Per la seva part, la regidora de Comerç de Tarragona, Elvira Ferrando, va destacar la gran tasca de les dues ciutats i hi va afegir: “Volíem que tothom se sentís a casa, i així ha estat.” L'esdeveniment també va tenir un caràcter solidari a través de la desfilada de moda –acte inaugural que va aplegar 1.000 persones–, en què es van recollir 600 euros per a la Fundació Vicente Ferrer. Les xarxes socials van formar part del projecte modernitzador del petit comerç i l'èxit també va quedar reflectit en les 36.000 persones que van visitar el portal de la campanya.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia